Vi välkomnar alltid nya medlemmar i föreningen.

För att bli medlem betalar du en inträdesavgift. Den ska du se som ett inköp i de investeringar som har gjorts i föreningen och det underhåll och reinvesteringar som krävs för att främst hålla vårt båthus med bastun, badbrygga m.m. i gott skick.
(Om du inom ett år ångrar ditt medlemskap så får du tillbaka din inträdesavgift)

Som medlem betalar man en årlig medlemsavgift.

Om du blir medlem i oktober eller senare på året så gäller din medlemsavgift även nästkommande år.

När du betalar dina avgifter anger du Namn, Adress, Telefonnummer och Mailadress så att vi kan nå dig med utskick m.m.
(skriv dina uppgifter på inbetalningen eller skicka till info@asabatforening.se)

När vi fått din inbetalning så får du tillgång till kodlåset till vår bastu. Du får också våra utskick på mail som skickas vid behov. Observera att det kan ta upp till en vecka mellan att du betalat och att vi kontaktar dig. Du kan tyvärr inte räkna med att kunna nytta bastun direkt efter att du betalat medlemsavgift.

Aktuella avgifter och inbetalningsuppgifter hittar du på sidan Båtföreningen

Som medlem är du välkommen till vår bastu i båthuset. Vi har både gemensamma tider för föreningens medlemmar och möjlighet att boka bastun. Mer info se Bastu.

Om du har en båt och vill ha en bojplats så kontakta bojansvarig på info@asabatforening.se.

Båtbryggan förvaltas av bryggsektionen. I bryggsektionen ingår de medlemmar som äger bryggan. Med lite tur går det att få hyra en plats i andra hand och ibland blir det platser till salu. På hemsidan annonseras platser ut men kontakta även styrelsen om du är intresserad på info@asabatforening.se.

Vi har årsmöte runt första maj och i samband med den så hjälps vi åt att städa vårt område längs stranden samt i och runt båthuset.

På sommaren har vi en sommarfest som brukar vara mycket uppskattad.

Varmt välkommen till föreningen! Vi hoppas du ska trivas och att du vill bidra till vår gemensamma trivsel.